3 Kanały przednie: 250 W przy 8 Ohm lub 300 W przy 4 Ohm
4 kanały Surround: 125 W przy 8 Ohm lub 200 W przy 4 Ohm
Całkowite zniekształcenia harmoniczne: 0,025% maksymalnie od 20Hz do 20kHz
Signal to Noise Ratio: 100dB
Dynamiczny Headroom:
8 Ohm: 2.5dB
4 Ohm: 3.5dB
Damping Factor:
8 Ohm: >85
4 Ohm: >45
Charakterystyka częstotliwościowa: +0, -0,9dB od 20Hz do 20kHz
Wejścia:
7 Zrównoważone
7 niezbalansowanych
Jednostki Rack: 3U
Wymiary całkowite (W x H x D): 44,45cm (48,3cm z uszami montażowymi) x 15.4cm (łącznie z nóżkami) x 53.3cm
Waga: 14.8 kg netto
Ustawienia cookies
Niezbędne pliki cookie
Te pliki cookie są niezbędne do działania strony i nie można ich wyłączyć. Służą na przykład do utrzymania zawartości koszyka użytkownika. Możesz ustawić przeglądarkę tak, aby blokowała te pliki cookie, ale wtedy strona nie będzie działała poprawnie. Te pliki cookie pozwalają na identyfikację np. osób zalogowanych.
Zawsze aktywne
Analityczne pliki cookie
Te pliki cookie pozwalają liczyć wizyty i źródła ruchu. Dzięki tym plikom wiadomo, które strony są bardziej popularne i w jaki sposób poruszają się odwiedzający stronę. Wszystkie informacje gromadzone przez te pliki cookie są anonimowe.
Reklamowe pliki cookie
Reklamowe pliki cookie mogą być wykorzystywane za pośrednictwem naszej strony przez naszych partnerów reklamowych. Służą do budowania profilu Twoich zainteresowań na podstawie informacji o stronach, które przeglądasz, co obejmuje unikalną identyfikację Twojej przeglądarki i urządzenia końcowego. Jeśli nie zezwolisz na te pliki cookie, nadal będziesz widzieć w przeglądarce podstawowe reklamy, które nie są oparte na Twoich zainteresowaniach.
Nasza strona korzysta z usług Google, takich jak Google Analytics i Google Ads. Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak Google wykorzystuje dane z naszej strony, zapoznaj się z polityką prywatności i warunkami Google.
Wysyłanie danych związanych z reklamami
Zgadzam się na wysyłanie danych związanych z reklamami do Google.
Reklamy spersonalizowane Google
Zgadzam się na używanie reklam spersonalizowanych. Reklamy te są dostosowywane do konkretnych preferencji, zachowań i cech użytkownika. Google zbiera dane na temat aktywności użytkownika w internecie, takie jak wyszukiwania, przeglądane strony internetowe, kliknięcia i zakupy online, aby lepiej zrozumieć jego zainteresowania i preferencje.